Program kulturních akcí

březen 2024

  • Sál, restaurace a salonky byly zrušeny, proto je již nemůžeme nabízet k pronájmu. V Domě služeb LABYRINT v Ostravě Třebovicích pronajímáme k dlouhodobému pronájmu pouze kanceláře a skladovací prostory.

Bazárek

Začátek:9:00

BAZÁREK

Pravidla našeho Bazárku

  1. Za prodávané zboží, jeho cenu, kvalitu a prezentaci prodeje zodpovídá prodejce, nikoli organizátor akce či majitel objektu.
  2. Každý prodejce prodává pouze na prostoru jemu vyhrazeném, není možno zasahovat do prostoru vyhrazeného jinému prodejcům a ani na jiných plochách objektu.
  3. Bazárek probíhá od 9:00–12:00
  4. Prodejci i zákazníci mají přísný zákaz kouřit v prostoru sálu, kouřit je možno venku před objektem nebo v hospůdce.
  5. Prodejci mají zákaz na zákazníky pokřikovat za účelem přilákání jejich pozornosti.
  6. S jakýmkoliv dotazem či problémem se obracejte na pořadatele akce, kteří budou viditelně označeni nápisem „Pořadatel“
  7. Je povoleno prodávat „handmade“ produkty, tyto produkty je potřeba viditelně označit nápisem „handmade“.
  8. Je povoleno prodejní stůl vyzdobit jakýmkoliv způsobem, který nebude porušovat pravidla
  9. Je zakázáno používat oheň, pyrotechniku, vodit psy do objektu, jezdit na kolečkových bruslích, kolech, odrážedlech, trojkolkách, vnášet zbraně a bodné, řezné a jiné ostré předměty. Vstup bude zabráněn osobám zjevně pod vlivem omamných látek nebo alkoholu.
  10. Akci je možno využít jako prezentaci svých produktů pomocí letáčků, vizitek a jiného předávání kontaktů
  11. Prodávané zboží musí být čisté (vyprané, omyté). Například obuv musí být vyčištěná, oblečení vypráno (pokud zboží nese známky nevypratelných skvrn, měl prodávající na ně zákazníka upozornit – v rámci dobrých vztahů)
  12. Je možno prodávat: Oblečení jako dětské, tak dospělácké, hračky, potřeby pro miminka, kočárky, postýlky, pleny, atd… domácí potřeby, handmade produkty, a jiné podobné zboží
  13. Není možno prodávat: léky, pyrotechniku, bodné, řezné a jiné ostré předměty, drogy, alkohol a jiné nápoje, cigarety
  14. Velikost prodejní plochy – POPLATEK ZA REZERVACI STOLU SE PLATÍ NA MÍSTĚ:
  • 14a) 10× Malý stůl (rozměr plochy cca: 80×80cm)… 70,–
  • 14b) 14× Velký stůl, varianta A (rozměr plochy cca: 160×80cm – možno rozdělit na dvě prodejní plochy)… celý 100,–, půlka 70,–
  • 14c) 10× Střední stůl, varianta B (rozměr plochy cca: 125×85cm )… 90,–… již nejsou volné

Rezervace prodejních stolů probíhá zde na facebooku v soukromých zprávách u uživatelky TEREZA KALUŽÍKOVÁ https://www.facebook.com/…a.kaluzikova a poplatek bude vybírán až na místě, v rámci dobrých vztahů mezi maminkami na bazárcích věříme, že se nestane, že si zarezervuje prodejce stůl a poté nedorazí. V případě velkého zájmu prodejců je možnost připravit stoly navíc, celkem je jich okolo čtyřiceti _____________­____________

  1. HLÍDÁNÍ DĚTÍ – hlídání dětí NEBUDE ZAJIŠTĚNO PO MINULÉM NEÚSPĚCHU.
  2. Za bezpečnost dětí, zodpovídají rodiče nebo zákonný zástupce.
  3. Každý prodejce na sebe přebírá zodpovědnost za správnost zpracování utrženého zisku dle zákona. Za správnost vedení pořadatel nijak nezodpovídá.






Designed & developed by MARF, © 2009